Szénhidrátcsökkentett, hajdinalisztes gofri (gluténmentes, tejmentes, hozzáadott cukortól mentes)

Szénhidrát-csökkentett, hajdinalisztes gofri
 Csökkentett szénhidráttartalmú, hozzáadott élelmi rostot tartalmazó, hajdinalisztes gofri

(gluténmentes, tejmentes, hozzáadott cukortól mentes)

Hozzávalók (3 nagy kör alakú gofrihoz):

Elkészítés:
A száraz és folyékony alapanyagokat külön edényben keverjük ki, majd öntsük őket össze és keverjük csomómentesre.
Míg a gofrisütő felmelegszik, pihentessük a tésztát, ezalatt sűrűsödni fog.
Az első sütésekor kenjük ki kókuszolajjal a sütőt.
A gofrikat kb. 5-5 percig süssük.
Itt figyelni kell, mert különbözőek a sütők és eltérő lehet a sütési idő.
Ha elválik a formától és szép barna színe van, akkor már kész.

Szafi Fitt vaníliapudinggal és áfonyával tálalva remek választás.

Tápértékei darabonként (a fenti recept szerint):

  • 84 kcal
  • 5,1 g fehérje
  • 4,3 g zsír
  • 5,8 g ch

1 nagy gofri ára: 91 forint

FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…