Étkezési minta, a “mit-mivel-mikor-mennyit” elv szerint 9. (gluténmentes, tejmentes, szójamentes, hozzáadott cukortól mentes)

Gluténmentes, tejmentes,

hozzáadott cukortól mentes étkezési minta

Gluténmentes, tejmentes, hozzáadott cukortól mentes étkezési minta

  • Reggeli (7 óra és 9 óra): Szafi Reform 2in1 kávé (ITT RENDELHETŐ!), 2 db Szafi Reform zsemle (RECEPT ITT!)
  • Tízórai (11 óra): Szafi Free chia magos quinoa kása, csokis pudinggal rétegelve
  • Ebéd (13:30): Szafi Reform házi tészta (RECEPT ITT!), Szafi Reform vadassal (RECEPT ITT!)
  • Vacsora (19:00): Szafi reform szószos kapros halfilé (RECEPT ITT!), hatalmas adag salátával
  • Inni való: Gyümölcssűrítményből készített házi limonádé.
FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…