Vegán hortobágyi palacsinta (tejmentes, tojásmentes, gluténmentes)

Ti Készítettétek recept

(A recept készítője: Roz (@according_to_plants) )

Vegán hortobágyi palacsinta

Gluténmetnes, vegán hortobágyi palacsinta

Figyelem az arra érzékenyeknek: a recept szóját tartalmaz!

RECEPT 

Hús helyett – szójapörkölt:
Fél zacskónyi szója granulátumot (szója granulátum ITT!) áztattam zöldség alaplében, kb. fél óráig, majd kinyomkodtam.

Hagymát üvegesítettem kókuszzsíron (Szafi Reform kókuszzsír ITT!) , majd a kinyomkodott szója, pirospaprika, só, bors. Ment rá paprika és paradicsom, összerottyantottam, ez a töltelék. (vagyis egy szójapörkölt.)

Tejföl helyett (kesuföl):
2 marék beáztatott kesudió (a vizet le kell önteni róla) sűrűre turmixolva vízzel (kesudió ITT!), egy kis gerezd fokhagymával, pici sóval, egy fél citrom levével. Ennek 1/3-a a tejföl a tetejére.

Szósz:
Hagyma kókuszzsíron, paradicsomkonzerv, só, bors, pirospaprika, összerottyantva, simàra turmixolva, hozzáadva a kesuföl 2/3-a.

Szafi Free palacsintába (RECEPT ITT!) megy a töltelék, a tetejére a szósz, a tejföl (kesuföl) és friss petrezselyem.

Update (Ti Készítettétek):

Kétféle húsos palacsinta:
Zablisztből és nyílgyökérlisztből húsos verzió, amit most Tóth Cynthia tesztelte. RECEPT ITT!
Szafi Free TOJÁSMENTES gluténmentes, zsírszegény palacsinta tésztával készül húsmentes VEGÁN verzió, ezúttal Zima Saroltától. A fenti recept alapján.

Gluténmentes húsos palacsinták

Szafi Free vegán hortobágyi palacsinta Juckótól:

Vegán hortobágyi palacsinta

FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…