Étkezési minta, a “mit-mivel-mikor-mennyit” elv szerint 10. (gluténmentes, tejmentes, szójamentes, hozzáadott cukortól mentes)

Gluténmentes, tejmentes,

hozzáadott cukortól mentes étkezési minta

Szénhidrátcsökkentett étkezési minta

Íme egy szénhidrát-csökkentett menü segítségképpen,

én mikor mit mivel mennyit ajánlok…

  • Tízórai: 1 a képen látható Szafi Reform csavart bagett (RECEPT ITT!)
  • Ebéd: Szafi Reform tojásos galuska (RECEPT ITT!), friss fejes salátával
  • Uzsonna: 1 db töltött padlizsán (zsírszegény csirkemellel készített bologonaival) (RECEPT ITT!)
  • Vacsora: ugyanaz, mint az uzsonna
  • Ital: sok cukormentes limonádé

Megjegyzés:
A menü a férjemnek készült, aki ugyanúgy étkezik, mint mikor fogynia kellett, csak picit többet eszik már, viszont ha felszalad neki 1 kg akkor ismét kevesebb az adag, és máris visszaáll minden. Ez egy ilyen nap volt. Másnapra minden helyreállt.

FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…