Étkezési minta, a “mit-mivel-mikor-mennyit” elv szerint 12. (gluténmentes, tejmentes, szójamentes, hozzáadott cukortól mentes)

Gluténmentes, tejmentes, szójamentes

hozzáadott cukortól mentes étkezési minta

Gluténmentes, tejmentes,
hozzáadott cukortól mentes étkezési minta

Reggeli és Tízórai: 

  • 1 adag Szafi Reform 2in1 kávé (ITT RENDELHETŐ!)
    Arányosan elosztva 2 bagel szendvicsként. (RECEPT ITT!)
  • Ebéd:
    1 adag Szafi Reform galuska (RECEPT ITT!), sajtos-tejszínes csirkével (RECEPT ITT!)
  • Uzsonna-Vacsora:
    1 Szafi Reform lángos, csak 2 felé szettem a tésztát és 2 db kisebb kb. 12 cm-es lángost formáztam belőle, így 2 kis étkezésre elegendő. (RECEPT ITT!)
  • Napi nasi: pár szem szilva.
  • Sok folyadék.
FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…