Étkezési minta, a “mit-mivel-mikor-mennyit” elv szerint 11. (gluténmentes, tejmentes, szójamentes, hozzáadott cukortól mentes)

Gluténmentes, tejmentes,

hozzáadott cukortól mentes étkezési minta 2 napra

Gluténmentes, tejmentes,
hozzáadott cukortól mentes étkezési minta

  • Reggeli: 2 db Szafi Free szénhidrát-csökkentett gluténmentes csavart bagett szendvicsként (RECEPT ITT!)
  • Ebéd: Lecsó, nagyon- nagyon- nagyon finom extra diétás zsemlével, az eddigi legfinomabb lett (még a Szafi Reform puha zsemlénél is finomabb-annak a receptjét itt találjátok!), és jobb a tápértéke, fehérjében gazdag, szénhidrátszegény, és zsírszegény! (RECEPT ITT!)
  • Uzsonna: 1 szelet dinnye
  • Vacsora: Szafi Reform szénhidrát-csökkentett gluténmentes kenyérlángos (RECEPT ITT!)
FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…