Vaníliás CHIA magos quinoa kása (gluténmentes, tejmentes, szójamentes, hozzáadott cukortól mentes, VEGÁN)

Szafi Free Reggeliző CHIA* magos QUINOA KÁSA alap

*Aztékzsálya mag (Salvia hispanica)

Gluténmentes vaníliás chia magos quinoa kása

 VEGÁN✔️ Gluténmentes✔️ Tejmentes✔️ Szójamentes✔️ 

Hozzáadott cukortól mentes✔️ Mesterséges aromától mentes✔️

A chia magos quinoa kása alap segítségével könnyen készíthetünk finom gluténmentes vegán kását reggelire.

Az alappor nem tartalmaz hozzáadott cukrot és édesítőszert, így ízlés és diéta szerint egyénileg édesíthető!

Hozzávalók (1 adaghoz):

Elkészítés:

A kását, a vízzel és az édesítővel keverjük ki, majd tegyük fel a tűzre és folyamatos kevergetés mellett addig főzzük, míg be nem sűrűsödik.

Friss gyümölccsel vagy aszalványokkal, magokkal tálaljuk!

1 adag kész kása (175 gramm) tápértéke, Alpro kókuszitallal:

  • Energia: 156 kcal
  • Zsír: 5,6 g
  • Tényleges számolandó szénhidrát (poliol nélkül): 20,5 g
  • Rost: 3,1 g
  • Fehérje: 4,2 g

* A megadott receptúra alapján. Alpro kókuszitallal, négyszeres erősségű édesítőszerrel.

Vegán, vaníliá,s chia magos quinoa kása recept

FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…