Étkezési minta, a “mit-mivel-mikor-mennyit” elv szerint 16. (gluténmentes, szójamentes, hozzáadott cukortól mentes)

Gluténmentes, szójamentes

hozzáadott cukortól mentes étkezési minta

Étkezési minta

  • Reggeli: szénhidrátcsökkentett Szafi Free bagel, mert igen a Szafi Free recepteket is el lehet készíteni, ch. csökkentetten! (RECEPT ITT) Plusz: paradicsom és padlizsánkrém
  • Ebéd: Szafi Free natúr zabtöret (RECEPT ITT!), és currys csirke (RECEPT ITT!)
  • Uzsonna: Szafi Free “mézeskrémes (RECEPT ITT!)
  • Vacsora: Szafi Reform rostkeverékes tortilla (RECEPT ITT!) padlizsánosan, salátával.
FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…