Szénhidrátcsökkentett, gluténmentes vegán kenyér (élesztőmentes, szójamentes, tejmentes, tojásmentes)

Szénhidrátcsökkentett, gluténmentes, élesztőmentes vegán kenyér

A receptet köszönjük Julika kolléganőnknek!

Szénhidrátcsökkentett, gluténmentes kenyér

Isteni finom lett!
Kívül roppanós, belül nagyon puha, nagyon lukacsos, nagyon könnyű, mellékízmentes vegán kenyér

Hozzávalók (465 grammos kenyérhez):

Elkészítés:

Kavarjuk össze külön edényben a száraz és folyékony hozzávalókat, majd öntsük őket egybe és gyúrjuk össze.

Pihentessük a tésztát, míg a sütő melegszik (ez kb. 12-15 perc).

Ezután lisztes felületen gyúrjuk át, és formázzunk belőle egy 20 cm hosszú rudat.

Rakjuk sütőpapírral borított tepsire, majd néhány helyen mélyen vágjuk be, és kenjük le az olajjal.

Sütés :

200 fokra előmelegített sütőben, alsó – felső programon 50 perc, majd 200 fokon további 20 perc.

Végül vegyük ki a tepsiből és rácson hűtsük ki.

A kenyér súlya kihűlve 465 g.

Beltartalmi értékei 100 grammban:

  • Energia: 173 kcal (rosttal számítva)
  • Fehérje: 4,5 g
  • Zsír: 1,6 g
  • Szénhidrát: 28 g
FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

1 hozzászólás

  1. Julika kedves! A sütéshez kapcsolódna a kérdésem: 200 fokon össz 70 perc a sütési idő?
    Köszönöm szépen!

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…