Étkezési minta, a “mit-mivel-mikor-mennyit” elv szerint 8. (gluténmentes, tejmentes, szójamentes, hozzáadott cukortól mentes)

Gluténmentes, tejmentes, élesztőmentes, szójamentes,

hozzáadott cukortól mentes étkezési minta

Szafi Reform gluténmentes, tejmentes, szójamnetes, hozzáadott cukortól mentes étkezési minta

  • Reggeli és délelőtt:

Szafi Reform 2in1 kávé, 2 Szafi Reform zsemle (ehhez vaj, felvágott, koktél paradicsom), és 2 marék eper tízóraira

ZSEMLE RECEPT (sokak szerint a világ legjobb gluténmentes zsemle receptje) ITT!

  • Ebéd:

Tojásos Szafi Reform nokedli, salátával
NOKEDLI RECEPT (a nokedlinek semmilyen mellékíze nincs, és tökéletes az állaga is): RECEPT ITT!

  • Uzsonna és vacsora (2 részletben elosztva):

5 db szilvás gombóc 100%-os gyümölcsvelővel nyakon öntve.
SZILVAS GOMBÓC RECEPT ITT!

FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…