Étkezési minta 2 napra, a “mit-mivel-mikor-mennyit” elv szerint 13. (gluténmentes, szójamentes, hozzáadott cukortól mentes)

Gluténmentes, szójamentes

hozzáadott cukortól mentes étkezési minta 2 napra

Étkezési minta

  • Reggelire: Szafi Free hajdinás kenyér, ami nincs a képen, mert épp sült. (RECEPT ITT!)
  • Ebédre: Székelykáposzta (RECEPT ITT!), 1,5 gramm szénhidrátot tartalmazó Szafi Reform bagel (mert zsírt nem kombinálok magas CH-val, márpedig a székelykáposzta zsíros!) (A bagelen kívül is, és a tésztájában is jó sok mag volt, a színe azért ilyen szép mert ketchupos tojássárgájával kentem le!) (RECEPT ITT!)
  • Uzsonnára és vacsorára: Szafi Reform süteménylisztes túrógombóc (rendes túróval mert a férjem nem tejérzékeny) (RECEPT ITT!), Szafi Free vaníliás zabpudinggal (RECEPT ITT!), gránátalmával.
FIGYELEM! Az ételek tápanyagtartalma (a lisztkeverékek/összetevők tápanyag változása miatt) eltérhet/változhat a receptben megadott tápértéktől!
Ezért a webshopban megadott tápértékekkel kérlek ellenőrizzétek a számításokat, mert nem tudom az összeset (több ezer recept) folyamatosan átszámolni és frissíteni!

Köszönöm! Szafi :)

Hozzászólás írása

Receptkereső

MEGTALÁLHATÓAK VAGYUNK

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

ALAPANYAGOK JÓ ÁRON…