Tovább

Paleo receptek

Paleo és Light Paleo diétába illeszthető gluténmentes, laktózmentes és hozzáadott cukormentes receptek
Tovább

Vega és Vegán receptek

Vega, vegán és nyers vegán diétás receptek
Tovább

Zabból készült receptek

Zab, zabpehely és zabkorpa felhasználásával készült diétás receptek
Tovább

Gluténmentes és Laktózmentes receptek

Gluténmentes, laktózmentes, szójamentes és hozzáadott cukormentes diétás receptek
Tovább

Szénhidrát csökkentett receptek

Protein csokik, protein és gyúrós sütik, Dia Wellness termékekkel készült finomságok és kalória csökkentett receptek

szerda, augusztus 24, 2016

Light paleo cukkinis-szilvás rolád (gluténmentes, szójamentes, zsírszegény, szénhidrátszegény, tejmentes, cukormentes)


Gluténmentes, szénhidrátszegény cukkinis-szilvás rolád Julikától

Szénhidrátszegény cukkinis szilvás paleo sütemény
Hozzávalók:

Töltelék:

  • 4 db nagyobb, magozott szilva félbe vágva (126 g)
Citrommáz hozzávalói:

Elkészítés:
Tisztítsuk meg és reszeljük apróra a cukkinit. A levét nem kell kinyomkodni!
Kavarjuk össze a száraz anyagokat.
Tegyük a tojásokhoz és fehérjékhez a sót, édesítőt, vizet, citromlevet és verjük habosra.(Nem kell különválasztani a tojásokat!)
Tegyük hozzá a cukkinit és végül a lisztes keveréket, majd dolgozzuk csomómentesre.
A hab nem fog megmaradni, egy sűrű masszát fogunk kapni.
Béleljünk ki sütőpapírral egy 33 cm hosszú, fém őzgerincformát, öntsük a massza felét bele.
Rakjuk rá a szilvákat,majd simítsuk el rajta a megmaradt tésztát.

Sütése:
Előmelegített 200 fokos sütőben, alsó-felső programon 42 percig süssük, majd rácson hűtsük ki.

Citrommáz elkészítése:
Keverjük csomómentesre a citromlében a porédesítőt. Fél óra alatt meg fog száradni.
Ha kihűlt a tészta egyenletesen vonjuk be a mázzal.
Ha megszáradt vágjuk 16 szeletre.

Tápértékei szeletenként:

  • Tápérték: 32,36 kcal
  • Fehérje: 2,24 g 
  • Zsír: 1,47 g 
  • Szénhidrát: 2,7 g

A HOZZÁVALÓKAT ITT TUDOD EGY HELYRŐL JÓ ÁRON GYORS HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL BESZEREZNI: 
A hozzávalók személyesen is megvásárolható a 14. kerületi Gvadányi u. 29/b. sz. alatt található Diétás Termékek Áruházban!
Tovább

kedd, augusztus 23, 2016

EXTRA DIÉTÁS Tojásmentes - burgonyamentes Paleo barackos / szilvás gombóc (gluténmentes, tejmentes, tojásmentes, vegán, zsírszegény)

LIGHT paleo - vegán szilvás vagy barackos gombóc gluténmentesen​
(Kalóriaszegény, zsírszegény, szénhidrátszegény!)

Gluténmentes paleo, tojásmentes barackos gombóc
Hozzávalók a tésztához:

Töltelék:
Forgatáshoz (morzsa helyett):
Természetesen mindenki abba forgatja, amibe szeretné, ez csak 1 ötlet a sok közül:
Elkészítés:
Kis lyukú reszelőn reszeljük le a cukkinit. (nem kell kinyomkodni a levét)
Keverjük össze a kókuszkrémmel és a vízzel.

Egy másik edényben kavarjuk össze a többi alapanyagot, majd öntsük a nedves hozzávalókhoz és gyúrjuk össze.
Pihentessük a tésztát, míg a töltelékkel előkészülünk.
Mossuk meg alaposan a barackokat és vágjuk 8-8 db-ra őket.
Kavarjuk össze a fahéjas eritritet, és a bambuszrostlisztet.

Elkészítés:
Gyúrjuk át a tésztát bambuszrostliszttel megszórt felületen, majd nyújtsuk 0,5 cm vastagra.
Szaggassunk belőle 13 db 7,5 cm-es kört.
Rakjunk a közepébe 2 negyed barackot, 1 tk. fahéjas eritritet. Lapítsunk egy kicsit a szélein (így könnyebb összezárni) és zárjuk össze.
Forraljunk fel 2 liter vizet csipet sóval. Rakjuk bele a gombócokat.
Ha ismét felforrt a víz, vegyük alacsony fokozatra (gyöngyözzön a víz) és 3 percig főzzük.
Hideg vízben szűrjük le (vigyázva, mert ekkor még puhák) és forgassuk meg a morzsában.

Morzsa elkészítése:
Kavarjuk össze a cassava-t és az útifűmag héjat és alacsony fokozaton pirítsuk meg. (Kb. 2-2,5 perc, nagyon hamar kész lesz.)
Természetesen diéta szerint bármilyen morzsában meghempergethetjük. :)

Táprétékei darabonként:
  • Energia: 24 kcal
  • Fehérje: 0,5 g 
  • Zsír: 1 g
  • Szénhidrát: 3,2 



A HOZZÁVALÓKAT ITT TUDOD EGY HELYRŐL JÓ ÁRON GYORS HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL BESZEREZNI: 
  


Tovább

Paleo virslis tekercs (gluténmentes, tejmentes, cukormentes)


Ti Készítettétek Recept
(A recept beküldője: László Márti)

Paleo virslis tekercs

Paleo virslis tekercs
Hozzávalók: 
Elkészítés:
  1. Tészta hozzávalóit gyúrjuk össze!
  2. Nyújtsuk ki!
  3. Csíkozzuk fel (8 részre)!
  4. Ketchuppal megkenhető.
  5. Majd a virslit óvatosan a tésztába tekerjük!
  6. 170 fokon 20 percig készre sütjük.

A HOZZÁVALÓKAT ITT TUDOD EGY HELYRŐL JÓ ÁRON GYORS HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL BESZEREZNI: 
A hozzávalók személyesen is megvásárolható a 14. kerületi Gvadányi u. 29/b. sz. alatt található Diétás Termékek Áruházban!
Tovább

hétfő, augusztus 22, 2016

Sütemény kisbabáknak és édesítőre érzékenyeknek (gluténmentes, tejmentes, tojásmentes, cukormentes, édesítőszermentes, magmentes, olajmentes, koffeinmentes)

Kalóriaszegény, olajmentes, mazsolás,

 gluténmentes vegán sütemény recept

Gluténmentes, tejmentes sütemény babáknak
Ez a recept azoknak született, akik kerülik az édesítőszerek minden formáját. Sajnos vannak, akik az eritritet sem bírják.

A sütemény semmilyen finomított cukrot, édesítőt nem tartalmaz mégis nagyon finom édes.

Bélbetegeknek és kisbabáknak kimondottan ajánlom, mert nincs benne semmi bélirritáló (glutén, tej, magok), továbbá tojásmentes és koffeinmentes (kakaómentes) is, így kisbabák is nyugodtan fogyaszthatják.

Az alapja a Szafi Free karobos muffin keverék, erről a keverékről tudni kell, hogy nem keserű karobot tartalmaz, hanem finom édeset, így akinek rossz tapasztalata van a karobról ne arra alapozzon, mert ennek egészen más az íze, igazi finomság kicsiknek és nagyoknak egyaránt!

Nagyon egyszerű a recept!

Hozzávalók (16 db. süteményhez):
Elkészítés:
A mazsolát áztassuk be a meleg vízbe 1-2 órára.
Majd ezt az áztatáshoz használt vizet és a benne lévő mazsolát öntsük egy turmixgépbe és dolgozzuk egynemű (kisebb mazsola darabok nem baj!) folyékony mazsola sziruppá. Ez öntsük egy tálba, adjuk hozzá a citromlevet és a lisztkeveréket, kézi habverővel gyors mozdulatokkal keverjük ki, majd öntsük egy közepes méretű kb. 27x27 cm-es tepsibe (27x27 cm-es tepsi ITT kapható!), és előmelegített forró sütőben 180 fokon süssük 20-22 percig.
(A tepsi méretétől függően változhat a sütési idő!)

A kisült süteménynek nincs mazsola íze!
Sütés után én lefújtam olajsprayvel, hogy szebb legyen a teteje (ne legyen fakó), de vízpermettel is le lehet. :)

Tápértéke 1 db. süteménynek (50 g mazsolával, 260 g vízzel készítve):
Energia: 60.8 kcal
Fehérje: 1.1 g
Szénhidrát: 12.6 g 
Zsír: 0.4 g

**************
Az eritrittel készített, mazsola mentes változatot itt találjátok (gyümölccsel készítve): RECEPT ITT!

A HOZZÁVALÓKAT ITT TUDOD EGY HELYRŐL JÓ ÁRON GYORS HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL BESZEREZNI: 
A hozzávalók személyesen is megvásárolható a 
14. kerületi Gvadányi u. 29/b. sz. alatt található Diétás Termékek Áruházban!

Update (Ti Készítettétek):
Nyögéri Ildikó már tesztelte is a tegnapi sütimet. Nézzétek mit írt róla:
"Ahogy szokta írni Szafi, ezt tényleg Anya-baba-család-pénztárca barát süti! 
A legfinomabb egészséges sütik egyike (glutén, tej, tojás, cukor, szója nélkül), pár perc volt csak összedobni, az egész család imádta, a kis 13 hós kincsem pedig egyszerűen rajongott érte. Kiszámoltam az árát is, és bevallom ilyen olcsón még nem sütöttem mindenmentes süteményt.
Az egész tepsi (16 adag) csak 567 Forint!!!
Tehát 1 db. süti: 35.5 Forint, pedig mindenmentes és egészséges!
Ezt próbáljátok ki mindenképp, mert egyszerűen zseniális!
(Nekem egy picit több víz ment bele, azért ragacsosabb, de így is isteni finom!)"

Tovább

Vegán cukkinis-kakaós piskóta (tojásmentes, tejmentes, gluténmentes, élesztőmentes, maglisztmentes)


Cukkinis-kakaós piskóta tojásmentes változata Lakatos Angitól 

Tojásmentes, maglisztmentes, vegán cukkinis-kakaós piskóta
Akik fogyaszthatják: ✔Gluténérzékenyek, ✔Tejérzékenyek, ✔Tojásra érzékenyek, ✔Élesztőre érzékenyek, ✔Szójára, kukoricára, burgonyára, rizsre, magokra érzékenyek ✔Kisgyermekek, kismamák ✔IR-esek és cukorbetegek (belekalkulálva a ch. értéket!), ✔IBS diétázók ✔Fogyni vágyók, ✔Vegánok

Hozzávalók: 


Elkészítés:
A lisztet, kakaóport, édesítőt, kekszfűszert elkeverjük. A meghámozott cukkinit aprítógépben összeaprítjuk (vagy lereszeljük), hozzáadjuk az olajat, vizet, citromlevet majd a lisztes keveréket és egy villával vagy kis kézi habverővel összekeverjük.
Formába öntjük és előmelegített sütőben megsütjük, majd rácson hagyjuk kihűlni. (Gázsütőben 4-es fokozaton – ez kb. 180 fok – 24-26 percig sütöttem, egy kb. 16-18 cm-es szilikonformát használtam. Megsüthető például 18 cm-es kerek formában is.)

Szénhidrát és kalória tartalom: 100 gramm sütiben: 27 g ch és 132 kcal


*******************
A paleo (tojással készült) változatot ITT találjátok!

A HOZZÁVALÓKAT ITT TUDOD EGY HELYRŐL JÓ ÁRON GYORS HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL BESZEREZNI: 

A hozzávalók személyesen is megvásárolható a 14. kerületi Gvadányi u. 29/b. sz. alatt található Diétás Termékek Áruházban!

Tovább

Vegán bundáskenyér (gluténmentes, tejmentes, tojásmentes, élesztőmentes)



Ti készítettétek recept
(A recept forrása: @noridoe Instagramja)
Vegán bundáskenyér

Gluténmentes, vegán bundáskenyér csicseriborsólisztes bundában



Vegán, gluténmentes bundás kenyér

Tojásérzékenyek is ehetnek ám bundáskenyeret! :)

Csak éppen a bunda csicseribundából készül!

Ugyanúgy készül, mint a bundáskenyér, és még hasonlít is az íze hozzá!


-> Csicseriborsólisztből így tudtok tojáshelyettesítőt készíteni, recept ITT!

-> Szafi Free kenyér (gltuén-, tej-, tojás-, élesztőmentes) receptjét ITT találjátok!


A HOZZÁVALÓKAT ITT TUDOD EGY HELYRŐL JÓ ÁRON GYORS HÁZHOZ SZÁLLÍTÁSSAL BESZEREZNI: 
A hozzávalók személyesen is megvásárolható a 14. kerületi Gvadányi u. 29/b. sz. alatt található Diétás Termékek Áruházban!
Tovább

Receptkereső

Megtalálhatóak vagyunk

Twitter Facebook Google Plus Instagram RSS Feed Pinterest

Alapanyagok jó áron...

Összes oldalmegjelenítés

Facebook

Google+

Gasztro

Magyar gasztroblogok gyűjtőhelye myTaste.hu